کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آینده اسپیکر خودروها

به گزارش سافت گذر، شرکت تولیدکننده قطعات خودرو Continental، سیستمی طراحی کرده که اسپیکر را در ماشین ها تا حد قابل ملاحظه ای کوچک می کند.

خودرو اسپیکر تویوتا مرسدس بنز فناوری تکنولوژی

این سیستم قسمت الکترومغناطیس اسپیکرها را خارج کرده و از آن برای لرزاندن برخی قسمت های داخلی استفاده می کند و آن را جایگزین قطعه اصلی اسپیکر می‌نماید. ضمن اینکه، این سیستم باعث خواهد شد تا اسپیکرها در فضایی داخلی قرار گیرند که برای دسترسی به آنها باید یک در کوچک را باز نماییم

گوگل به تازگی شرکت استارتاپی Redux که قصد تبدیل اسپیکرها به صفحات نمایش داشته را خریداری کرده است. این اقدام می تواند سبب گردد تا در آینده ای نزدیک به جای اسپیکر، صفحه نمایش را درون خودروها مشاهده کنیم.

گوگل قطعاً می خواهد ابتدا گوشیها را با اسپیکر خودروها همگام سازی کند که اگر بخواهد پس از این کار، صفحه نمایش را به داخل خودرو بیاورد، جذابیت تبدیل اسپیکر به نمایشگر را از بین برده است.

در ابتدا (حدود 10 سال پیش)، پیشرفته سازی اسپیکر خودروها امر بسیار قابل توجهی بود بخصوص اینکه شرکت های زیادی برای این کار، اقدامات زیادی انجام دادند ولی امروزه می بینیم که شور و اشتیاق برای بهینه سازی سیستم های صوتی درون ماشین از بین رفته است.

به گزارش سافت گذر، در سال 2016، یک تیم تحقیقاتی از مؤسسه علوم و تکنولوژی کره جنوبی، مطالعه ای انجام داد تا ببیند که چقدر تبدیل اسپیکر به یک لرزاننده می تواند در کیفیت صدای پخش شده مؤثر باشد که البته هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

اگر می خواهید پیش از انتشار نتیجه این مطالعه، کیفیت صدا را بشنوید، کافی است خودرو FJ Cruiser شرکت تویوتا را بخرید تا متوجه شوید. ضمن اینکه، برخی مدلهای شرکت مرسدس بنز نیز از سال 2013 این تکنولوژی را در خود دارند.

با این اوصاف، پیشرفته تر شدن اسپیکر خودروها، 3 نتیجه کلی در پی خواهد داشت:

1. سایز کوچکتر: هر چه اسپیکر کوچکتر شود، جا برای دیگر وسایل در خودرو باز می شود.

2. افزایش کیفیت صدا: اسپیکرهای آینده، صدا را به تمام قسمت های خودرو ارسال می کنند بنابراین هر کس به یک اندازه صدا می شنود.

3. مصرف انرژی کمتر: اسپیکرهای جدید انرژی کمتری از باتری دریافت می کنند که در نتیجه سوخت کمتری نیز مصرف می شود.


منبع: cnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41353 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/15 تعداد مشاهده: 2757
سافت گذر